برای تو که خود من هستی.آرزو میکنم که قلبت و تک تک ذرات وجودت، سرشار از نور و عشق الهی باشد.آرزو میکنم نگاهت پر از مهربانی و کلامت لبریز از آرامش باشد.از خداوند برای تو، برکت و فراوانی تمنّا میکنم.کاش کسی کنارت باشد که بدون هیچ کلام و سخنی، نگاهت را بخواند.کاش کسی کنارت باشد که خط به خط تپشهای قلبت را درک کند و همراه با تو نفس بکشد.کاش کسی کنار تو باشد که وجودش برایت چون آینه باشد."آینهای برابر آینهات" سرشار از عشق و نور....۱۴۰۲/۳/۹ + نوشته شده در سه شنبه نهم خرداد ۱۴۰۲ ساعت 9:39 توسط بانوی عشق | ۴۳۰...
ما را در سایت ۴۳۰ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت: 14:39